Северенюк Лілія Анатоліївна,
вчитель української мови та літератури, голова ШМО
Стаж роботи: 23 р.
Категорія: Вища
Проблема, над якою працює вчитель: «Активізація пізнавальної активності учнів на уроках української мови та літератури».
Педагогічне кредо: "Учитись важко, а учить ще важче,
Але не мусиш зупинятись ти.
Як дітям віддаси усе найкраще,
То й сам сягнеш нової висоти".
М. Сингаївський
Сільчук Валентина Миколаївна,
вчитель української мови та літератури
Стаж роботи: 34 р.
Категорія: Вища, старший вчитель
Проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток пізнавальної активності учнів на уроках української мови та літератури».
Педагогічне кредо: "Навчати та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра".
Мицюк Олена Василівна,
вчитель української мови та літератури
Стаж роботи: 28 р.
Категорія: Вища
Проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток національної свідомості учнів на уроках української словесності».
Педагогічне кредо: " Не витрачайте свій час в марній боротьбі за досконалість, просто прагніть робити все якнайкраще".
Хозей Оксана Миколаївна,
вчитель української мови та літератури
Стаж роботи: 17 р.
Категорія: ІІ
Проблема, над якою працює вчитель: «Використання нових методів та прийомів на уроках літератури рідного краю».
Педагогічне кредо: " Бачити у кожному учневі - Людину!"
Корпач Олена Миколаївна
вчитель української мови та літератури
Стаж роботи: 19р.
Категорія: Перша
Проблема, над якою працює вчитель: «Розвивальне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів».
Педагогічне кредо: «Людина народжується не для того, щоб щезнути безвісно, а щоб залишити після себе слід на землі в думках, у серцях інших людей».
Хомук Наталія Олександрівна
Стаж роботи: 1р.
вчитель української мови та літератури
Проблема, над якою працює вчитель: «Формування навичок
критичного мислення в учнів на уроках літератури».
Педагогічне кредо: «Щоб дати учневі іскорку світла, учителю треба виховати в собі сонце».
Пчелінцев Микола Леонідович,
учитель історії
Стаж роботи: 43р.
Категорія: Вища
Проблема, над якою працює вчитель: «Інформаційно-комунікаційні технології на уроках історії та суспільствознавчих дисциплін»
Педагогічне кредо: "Вчитель - не той, хто вчить, а той, у якого вчаться"
Філюк Катерина Петрівна,
вчитель історії та правознавства
Стаж роботи: 35 р.
Категорія: Вища, вчитель-методист
Проблема, над якою працює вчитель: «Формування предметних компетентностей учнів у процесі вивчення шкільного курсу»
Педагогічне кредо: " Даруй себе дітям і пам'ятай: кожен учень неповторний "
Гурська Наталія Миколаївна
вчитель історії
Стаж роботи: 13 р.
Категорія: Перша
Проблема, над якою працює вчитель: « Активізація мови й діяльності на уроках історії та правознавства».
Педагогічне кредо: «Учень - це таємниця, розгадці якої варто присвятити ціле життя».
Михалевич Галина Іванівна,
вчитель зарубіжної літератури та російської мови
Стаж роботи: 36 р.
Категорія: Вища, старший вчитель
Проблема, над якою працює вчитель: «Розвиток критичного мислення учнів на уроках зарубіжної літератури »
Педагогічне кредо: " Навчити та виховувати так, щоб у кожному дитячому серці запалити вогник пізнання, мислення, добра"
Лавренюк Валентина Іванівна,
вчитель зарубіжної літератури та російської мови
Стаж роботи: 27 р.
Категорія: Вища
Проблема, над якою працює вчитель: «Використання ігрових методів на уроках зарубіжної літератури »
Педагогічне кредо: " Учень - це таємниця, розгадці якої варто присвятити ціле життя "
Старушик Людмила Володимирівна,
вчитель зарубіжної літератури та російської мови
Стаж роботи: 29 р.
Категорія: Вища, старший вчитель
Проблема, над якою працює вчитель: «Розвивальне навчання як засіб активізації пізнавальних інтересів учнів »
Педагогічне кредо: " Не з предметом до дітей, а з дітьми –до предмета".