Продовжуючи себе у своїх вихованцях,
ми творимо не тільки людину. Ми творимо
самий час. Дух часу, взаємовідносини між
людьми – все це залежить від того, які ми з
вами, від того, яка школа.
В.О. Сухомлинський
Нова українська школа потребує нових підходів до навчання, які ґрунтуються на засадах педагогіки партнерства, співпраці між учнями та вчительством, відходу від авторитарної моделі спілкування, що вимагає переосмислення ролі і педагога, і учня. Значна роль у цьому процесі належить учителю, адже школа й учителі повинні формувати особистість відповідно до вимог сучасності. Тому знову і знову гортаємо книги В.О.Сухомлинського, щоб зрозуміти мудрість педагогічних порад Великого Педагога. 3 жовтня 2018 року в школі проведено педагогічну раду на тему: «Впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського у роботу закладу освіти». Заступник директора школи Фіщук Т.Г. розповіла про життєвий шлях педагога як приклад для наслідування. Вчитель початкових класів Завадська О. М. показала актуальність ідей В.О.Сухомлинського в контексті Нової української школи. Про творчу спадщину педагога повідомила голова м/о вчителів історико-філологічного циклу Северенюк Л.О. Ідею громадянського виховання в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського висвітлив вчитель історії Пчелінцев М.Л. В обговоренні питань взяли участь вчителі Козак Т.П., Динь М.Л, Дейнека О.І., Старушик Л.В., бібліотекар школи Нечипорук Н.П.