Атестація педагогічних працівників є ключовим фактором підвищення фахової майстерності та етапом росту професіоналізму педагогічних працівників. Про це велася мова на черговому засідання «Школи молодого керівника», яке відбулося на базі нашої школи 20 березня цього року. Слухачі школи не тільки взяли участь у обговоренні Типового положення про атестацію педпрацівників, але й отримали роз’яснення по деяких пунктах та відповіді на свої запитання. Детально було розглянуто особливості вивчення системи роботи педагогів, що атестуються, підготовку наказів, що регламентують хід атестації і основний акцент зроблено на дотриманні нормативної документації, послідовності і системності у їх виконанні.
Світлана Дордюк, керівник школи, підготувала змістовну презентацію щодо алгоритму роботи підсумкового етапу атестації педагогічних працівників, звернула увагу на зміст атестаційного листа, пригадала, які матеріали необхідно підготувати на атестаційну комісію ІІ рівня при відділі освіти, молоді та спорту.
З метою висвітлення нової версії атестаційних процедур у руслі Концепції Нової української школи, ознайомлення керівників шкіл із процедурними моментами сертифікації педагогів, пошуку нових механізмів оцінювання професійної компетенції педпрацівників виступила Тетяна Ганжа, завідувач районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту.
На завершення, кожен учасник задав конкретне запитання та отримав компетентну відповідь.