Чому діти в школі на одних уроках нудьгують та ловлять ґав? А на інших захоплено слухають – і, як результат, розуміють предмет краще? Тому що вчитель зумів зацікавити та включити дитину в активну роботу, донести інформацію зрозуміло та задіяв усі канали сприйняття дитини – зір, слух, тактильні відчуття.
В школі відбулася зустріч вчителів та голів батьківських комітетів початкових класів із тренером-консультантом видавництва «Розумники» Шабас І. Л., який презентував його діяльність. Він наголосив, що видавництво «Розумники» розробило 16 тисяч інтерактивних завдань, створених у формі гри, для початкової школи з предметів «Українська мова» та «Математика», де вдало поєднуються тексти, аудіо, малюнки, анімація та самі завдання. Також триває розробка підручників «Я досліджую світ» і «Мистецтво».
Усі вони мають гриф Міністерства освіти і науки України та рекомендовані до використання у закладах освіти. Їх можна застосовувати у класах, де діти навчаються за авторськими методиками, а також використовувати як фронтально – на дошці, так й індивідуально, коли учні працюють за власними комп’ютерами, а вчитель переглядає відповіді в «Електронному журналі».
Ганжа Т.А., завідуюча районним методичним кабінетом, яка була присутня на зустрічі, акцент зробила на те, що завдяки використанню освітніх ігор підвищується рівень успішності учнів, зростає швидкість проходження та засвоєння нового матеріалу, у дітей збільшується інтерес до вивчення базових предметів, розвивається логіка, пам’ять, стійкість та точність уваги, уява та креативне мислення.