19 лютого 2020 року в школі відбулось засідання педагогічної ради на тему: «Інклюзивне навчання: рівні можливості для кожного». Педагоги розширили свої знання про впровадження інклюзивної освіти в школі.
Директор комунальної установи «Інклюзивно-ресурсний центр» Рудчик О.М. роз’яснила складні питання, з якими зустрічаються педагоги в процесі роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Заступники директора школи з навчально-виховної роботи Теребуха С.С. та Філюк К.П. розбирали теоретичні аспекти інклюзивного навчання, формували професійні компетентності педагогічних працівників в організації інклюзивного середовища.
Були проведені вправи-привітання в ранковому колі, вправи «Бінго», «Біла ворона». Вчителі прослухали казочку про лісову школу на новий лад, ознайомились із слайдами про відомих людей з інвалідністю, з результатами анкетування «Ваше ставлення до інклюзивної освіти», виконали вправу «Бар’єри», де дали відповідь на запитання: «Що може заважати дитині з ООП у навчальному процесі?»
Ознайомлюючись із еволюцією суспільних поглядів на людей з інвалідністю, розгадували ребуси та вирішували життєві ситуації, називали сильні сторони дитини з ООП.
Свої рекомендації надала психолог Нікончук О.В. Досвідом з роботи поділились вчителі Сільчук В.М., Шкутник Т.Р., асистенти вчителів Шиманська С.В., Юхимчук І.В.
Під час практичної частини педагоги працювали в групах, виконуючи завдання «Теремок», «Мій світ», підготували базовий словник, як говорити правильно, орієнтуючись на принцип «people-first language», складали правила спілкування з людьми, які мають особливі потреби.