Люди відрізняються від тварин не тільки вмінням розмовляти, спілкуватися одне з одним. Люди вміють творити — споруджувати будинки й храми, писати вірші й музику, малювати картини, пізнавати світ і винаходити нові пристрої або матеріали.
Історія людства тісно пов’язана з історією його винаходів. Деякі з цих винаходів повністю змінили життя людського суспільства — наприклад, спосіб добування та використання вогню, розвиток землеробства й скотарства. Поява колеса, воза, човна, корабля, паровоза, літака розширила можливості для подорожей і перевезення вантажів. Створення телеграфу, телефону, радіо, телебачення, мобільного зв’язку, Інтернету дало людям дивовижну можливість спілкуватися на відстані. Безліч винаходів допомагають людині в побуті. Це ложка, праска, окуляри, сірники, електрична лампочка тощо.
Звідки взялися всі ці речі, які нас оточують? Хто їх придумав? Що спонукало людей до винахідництва? Про це дізналися учні 4-А класу на уроці- захисті проєкту «Винаходи людства, що змінили світ».
Для роботи діти об’єдналися у п’ять груп:
- «Науковці» - дізналися історію винаходу мікроскопа;
- «Всезнайки» - знайшли хто і коли винайшов комп’ютер;
- «Мандрівники» - відшукали яка історія відкриття компаса;
- «Ласуни» - дослідили як винайшли морозиво;
- «Господарочки» - ознайомилися з історією створення праски.
Опрацювавши різні джерела інформації, учні підготували інформаційні повідомлення про свої об′єкти досліджень, підібрали фотоматеріали, малюнки, підготували захист-презентацію проєкту.