18 лютого 2022 року у школі відбулася педагогічна рада на тему: «Нові прогресивні технології - шлях до формування творчої особистості.»
Метою засідання педради стало поглиблення знань про інноваційні технології навчання, інтегроване навчання, формувальне оцінювання, обмін досвідом з їх використання, обгрунтування доцільності впровадження інновацій у навчально-виховний процес з метою формування творчої особистості, аналіз роботи вчителя.
Педагоги провели дискусію «Учитель: хто він?» та переглянули відео «Вчитель – це ….», провели термінологічну розминку, де в групах поєднали терміни та їх визначення, побудували башти лего з визначенням рис компетентного педагога.
У «кріслі автора» вчителі початкових класів Кошель Н.У. та Мирошник С.А. поділились цікавою інформацією про ранкові зустрічі та формувальне оцінювання.
На основі власноруч створеної Інтелект-карти педагоги розповіли про ранкову зустріч та її значення для школярів. Відповіли на запитання «Як змусити дитину скуштувати салат?» та застосували ці рішення в конкретній ситуації відповідно до теми «Інтегроване навчання». За допомогою 6 капелюхів мислення Едварда де Боно розповіли, що для дитини інтегроване навчання є цікавим, природнім, таким, що розкриває взаємозв’язки між об’єктами навколишнього світу. Унаочнили інформацію про формувальне оцінювання у вигляді лепбука.
Завданням педради було поєднати теорію з практикою. Кожен педагог збагатив свій педагогічний арсенал, вчителі запозичили одне в одного ефективні методи, прийоми, форми організації освітнього процесу, що сприяють розвитку творчого учня.